Inlägg: 1413902
Sv: Niklas Czarnecki - Bra eller Anus?
70 Rodrigues: Kanske det blir Per Djoos om nu NC skulle få gå.
Svarskommentarer
Sv: Niklas Czarnecki - Bra eller Anus?
arnio: Färjestad har tappat 5 av sina bästa poängplockare från förra säsongen:
Prestberg 10 mål 26 ass
Axelsson 15 mål 15 ass
Sjögren 7 mål 17 ass
Umicevic 7 mål 23 ass
Junland 5 mål 17 ass
Sjögren spelade i Tre Kronor och tog silver i våras.
En mkt kompetent center som man tappat där.
Vilket lag som helst med dessa avbräck skulle få problem med målskyttet följande säsong, kan vilken idiot räkna ut.
Men media siktar förstås in sig på tränaren i första hand, det säljer bättre och så slipper man analysera djupare.
Redigerad kommentar
Sv: Niklas Czarnecki - Bra eller Anus?
Boork:
6) Brynäs
''Tog poäng i båda de senaste matcherna. Spelet saknar dock det flyt som funnits tidigare. Nu är poängen mer att beteckna som arbetsinsatser. Powerplay är fortfarande mycket vasst. Men den provinsiella självömkningen vi har hört efter veckans tacklingar är inget som inger respekt eller visar att laget lyft blicken från det grodperspektiv som vilar i klubbens historia.
6) Brynäs
''Tog poäng i båda de senaste matcherna. Spelet saknar dock det flyt som funnits tidigare. Nu är poängen mer att beteckna som arbetsinsatser. Powerplay är fortfarande mycket vasst. Men den provinsiella självömkningen vi har hört efter veckans tacklingar är inget som inger respekt eller visar att laget lyft blicken från det grodperspektiv som vilar i klubbens historia.