Inlägg: 1414003
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC lördagen den 15/10-11
Lindström:Håller med dig, det är riktigt jävla ängsligt, precis som i senaste matchen. TJ har inte många strategier som det verkar, det bara nöts på hela tiden o det händer absolut ingenting, ingen vill göra skitjobbigt, det om något är uppenbart :-(
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC lördagen den 15/10-11
70 Rodrigues: Varför åke Järnkrok ner i hörnen VARJE gång han får pucken?
Värre än bröderna Sedin i kubik.
Värre än bröderna Sedin i kubik.
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC lördagen den 15/10-11
Svenska spelare kan vare sig tacklas eller skydda sig. Vad är det för pajastränare som inte utbildar spelarna när de är yngre.
Kan ingen täppa till truten på Jämtin...stackars Tömmernes fick ju en puck på läken och har käken ihopskruvad med 8 skruvar. Ordinerad pratförbud i en månad. Det borde även Jämtin ha!
Kan ingen täppa till truten på Jämtin...stackars Tömmernes fick ju en puck på läken och har käken ihopskruvad med 8 skruvar. Ordinerad pratförbud i en månad. Det borde även Jämtin ha!