Inlägg: 1414029
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC lördagen den 15/10-11
Zappaholic: VAd sidan segar med inläggen, det förra skrev jag i det tidigare PPet.
In å grisa å vips 1-1
In å grisa å vips 1-1
Redigerad kommentar
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC lördagen den 15/10-11
Zappaholic: Då visste ingen av motståndarna hur jävla illa det verkligen stod till med vårat försvar, nu räcker det med att sätta lite press på pojkarna så blir det hönsgård!!!
Ska försöka fixa fram TJ:s mobilnummer och ringa och be honom tala om för spelarna att matchen börjat!!