Inlägg: 1414045
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC lördagen den 15/10-11
Zappaholic: Det står visserligen 1-1 efter två perioder men hockeyfesten mellan Brynäs IF-Linköpings HC är allt annat än en hockeyfest,Brynäs fortsätter på den inslagna vägen, nämligen, jag varken törs, vill, orkar bry mig hockey. Det är mycket folk på plats o att grabbarna har mage att uppträda så jävla nonchalant är fan en katastrof, jävla primadonnor!!!
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC lördagen den 15/10-11
Zappaholic: Nån MÅSTE köra över fröken Flämtin, han har bjäbbat ihop det nu.
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC lördagen den 15/10-11
Kemin mellan Rönnqvist och Boork är sådär. Jättekul att se. Rönnqvist vet vad han pratar om. Koork...flåt...Boork tror han vet vad han pratar om. Stor skillnad...
1-1 i PP. Bäst i serien.
Jämtin gråter som en liten skolflicka som skrapat upp knäna...