Inlägg: 1414183
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC lördagen den 15/10-11
munkas: Det finns väl ingen som gått på BIF's skit snack om guld? Ett lag för 9-12 plats i bästa fall. Sen kan en proppmätt sportchef få fortsätta avvakta och misslyckas med sina värvningar, gillar årets Widing, Gunderson samt Levander. Toppvärvningar om man vill till allsvenskan.
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC lördagen den 15/10-11
Rossa: Ja, skyttekungen Widing ser verkligen het ut... Det måste nog till en klassback och en sniper om det skall bli något slutspel. Brynäs ser dessutom ruskigt tröttkörda ut. Linköping gjorde lite som dom ville i tredje perioden.