Inlägg: 1414226
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC lördagen den 15/10-11
Taget från sportbladet!
Brynäs tränare Tommy Jonsson var förbannad på domarnivån efter förlusten.
– Vi krigar och sliter så in i helvete, jag är kritisk mot domarinsatserna. Det känns jävligt surt, säger Jonsson till Canal Plus.
– Jag tycker att vi påverkas av många saker, definitivt två sena utvisningar.
Kanske dags att börja spela hockey för det är ju trots ishockey vi ska spela eller? Dumjävel!!!
Brynäs tränare Tommy Jonsson var förbannad på domarnivån efter förlusten.
– Vi krigar och sliter så in i helvete, jag är kritisk mot domarinsatserna. Det känns jävligt surt, säger Jonsson till Canal Plus.
– Jag tycker att vi påverkas av många saker, definitivt två sena utvisningar.
Kanske dags att börja spela hockey för det är ju trots ishockey vi ska spela eller? Dumjävel!!!
+ 1
Vad tippar ni för publik nästa hemma match jag tror på inte över 4100!
Redigerad kommentar