Inlägg: 1414631
Svarskommentarer
Sv: Ekholms ersättare - Jonas Holös?
Gurra88: "Aldrig varit imponerad av Holös.. inget fan av någon norsk hockeyspelare över huvudtaget för övrigt.."
Jamen, det det där lät ju jätteseriöst hörrudu.
Totalsåga ett helt lands ishockeyspelarkår enbart pga nationalitet och inget annat.
Sen är det kanske inte så konstigt att du inte varit imponerad av Holös, eftersom det är svårt att se på texttv hur han agerar på isen...
Men hur som helst en kille i rätt ålder som fortfarande vill framåt.. Absolut ingen offensiv klippa. Men det vi behöver mest är väl nån som styr upp i hönsgården där bak.