Inlägg: 1415289
Svarskommentarer
Gurra88: "Jag säger det igen, jag är inte särskilt imponerad av Holös så grämer mig inte särskilt mycket."
Kanske det, men tänk vad Växjös sportchef måste gräma sig just nu.
Om han bara hade ringt dig och frågat ifall Holös är nåt att ha, så hade man ju aldrig värvat norrmannen.
Du har ju faktiskt sett hela 15 matcher med Holös inblandad (visserligen bara på texttv, men ändå...) och såna goda grundar att bilda sig en uppfattning på måste man faktiskt respektera och ta på allvar.
Jag menar, en sportchef som värvat spelare som Iggulden, Heikkinen, Gerber, Kallio och Brad Moran har ju verkligen visat vilken dåligt scout man varit.
Så Holös kommer säkert att bli en lika stor flopp som dessa spelare blivit, ska du se....
Sen kan man leva i sin egen bubbla och snacka om guld osv.. varför inte bli första laget att landa på månen
Förstår inte vad du tycker...?
Om vi antar att uppgifterna om lönen stämmer
Var det då bra eller dåligt av Brynäs att inte bjuda 473001 kr?
Räcker med att svara Bra / Dåligt