Inlägg: 1415823
Svarskommentarer
Sv: Brynäs fyller 100 år!
Huge: Japp något okänt typ en nordamerikan känns troligare. Det brukar inte bli bra med chansningar från nordamerika...
Det positiva med att vi har några borta är att Wännström och Rohdin kanske verkligen får chansen. Hoppas på att man kan göra en riktigt bra bortamatch och ta en trea mot ett defensivt Luleå för det känns som att det är dags för det nu.
Det positiva med att vi har några borta är att Wännström och Rohdin kanske verkligen får chansen. Hoppas på att man kan göra en riktigt bra bortamatch och ta en trea mot ett defensivt Luleå för det känns som att det är dags för det nu.
Därför känns det kanske troligare att det blir nåt lite mer okänt sas, men ändå med bra kvalitet.
Hur går det ikväll då?
Kanske det går att få fart på LJ, nu när Bertilsson är avstängd.
Kan vara läge att gå ner på 5 backar och på så sätt ge LJ ännu mer istid.
Kan vara det han behöver får att vakna till liv och känna lite mer ansvar.
Annars känns det lite negativt vad gäller förhoppningar om vinst: Granis och Bertilsson avstängda, Dackell skadad.
Å andra sidan: av erfarenhet brukar vi göra bra matcher i dom lägena.
Gäller att konsekvent fortsätta med offensiven och inte börja fisklira och spela avvaktande.