Inlägg: 1417454
Svarskommentarer
Sv: Ekholms ersättare - Jonas Holös?
HappyX3: Hade gärna sett Silfverberg-Järnkrok-Brendl alt Widing-Larsson-Brendl.
Sv: Ekholms ersättare - Jonas Holös?
HappyX3: Frågan är om inte den kedjan skulle vara den långsammaste någonsin =).
Jag tycker inte laget behöver fler forwards. Låt dom unga grabbarna få chansen istället. Det är ju bara att titta i poängligan vilka som visar vägen. Hade vi haft problem i PP hade det varit en sak men som det är nu behövs han inte.
Grymt skönt att Ekholm kommer hem, med facit i hand hade Sundlöv rätt som väntade.
Jag tycker inte laget behöver fler forwards. Låt dom unga grabbarna få chansen istället. Det är ju bara att titta i poängligan vilka som visar vägen. Hade vi haft problem i PP hade det varit en sak men som det är nu behövs han inte.
Grymt skönt att Ekholm kommer hem, med facit i hand hade Sundlöv rätt som väntade.
Hansen står för defensiven, Dackell för passen och Brendl för målen?