Inlägg: 1417739
Sv: A proposito de nada
pastorn: Lasse har väl bidragit med tio gånger mer än Löf under den tid de båda spelat i Brynäs. Vid nästa löneförhandling så kanske klyftan kan minska
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
arnio:
Givetvis, det var bara en kommentar på hur under isen Lasse är nu i sitt spel.
Givetvis, det var bara en kommentar på hur under isen Lasse är nu i sitt spel.