Inlägg: 1423969
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Davey_22: Ja, men sånt glömmer enögda smålänningar lätt bort, när dom talar om flyt och köpa lotter.
Är det nån som borde köpa lott så är det väl isf den där Davidsson.
Först får han ett skott i ryggen som styrs i mål och sen lyckas pucken träffa hans klubblad innan Svedberg själv sveper in den med sitt eget benskydd.
Och som du säger: Järnkroks bortdömda mål där 4 zebror vägrar att de pucken som ligger framför deras målvakt.
Sen är man fortfarande otroligt impad över vinsten, med halva laget borta...
Är det nån som borde köpa lott så är det väl isf den där Davidsson.
Först får han ett skott i ryggen som styrs i mål och sen lyckas pucken träffa hans klubblad innan Svedberg själv sveper in den med sitt eget benskydd.
Och som du säger: Järnkroks bortdömda mål där 4 zebror vägrar att de pucken som ligger framför deras målvakt.
Sen är man fortfarande otroligt impad över vinsten, med halva laget borta...
Dessutom blev vi rånade på ett solklart mål. 4-1 där och Hv är borta.
Ganska rättvis seger av Brynäs utan 5 tongivande spelare.
Redigerad kommentar