Inlägg: 1429031
Sv: Matchtråd: Bif - Fbk Fre 18 nov, CZ VÄLKOMMEN (???) ÅTER...
sylf: Ingen som hört något nytt om den klättrande FBK:aren alltså han som skada sig rätt bra i läkerolen igår?
Svarskommentarer
Sv: Matchtråd: Bif - Fbk Fre 18 nov, CZ VÄLKOMMEN (???) ÅTER...
foppa78: Så farligt var det inte. Jag bröt benet i fallet efter klättringen.
Huvudsaken att vi tog 3 pinnar.
Det kostar att ligga på topp.
Eller vad säger du, Gurra?
Seså, kom ut ur garderoben du också.... :-)
Huvudsaken att vi tog 3 pinnar.
Det kostar att ligga på topp.
Eller vad säger du, Gurra?
Seså, kom ut ur garderoben du också.... :-)
+ 4