Inlägg: 1443345
Sv: Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11
Skitstöveln:Det är som vanligt mellan lönen i November till lönen i januari. Folk lägger pengarna på annat.
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11
Burken:Ja det är ju sant att pengarna nu går till mycket annat än hockey..läs julklappar!
Dock så var det väl rea på vissa biljetter om jag inte fattade saken fel..?
Nog borde man kunna få i alla fall 6000 pers på ett toppmöte...det är vi ju inte vana vid precis..toppmöte alltså..
Sen undrar jag, är det hockeyligan som planlägger schemat för matcherna..? Man kan ju undra vad det var för ljushuvud som la 3 hemmamatcher i rad för oss i slutet på november...tro f-n att det blir dålig uppslutning...
Redigerad kommentar
Sv: Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11
Burken:
Tycker ändå att folk borde komma då det är lite av seriefinal. Det är man ju inte bortskämd med som Brynäsare.
Allt under 7000 är pinsamt.