Inlägg: 1443914
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11
Underbart med serieledning!!! =) Bara hoppas att grabbarna har kvar båda fötterna på jorden o fortsätter att kriga på i varje match framöver me! Man svor en del ikväll me då man tappade en 2-0 ledning på 15 sek..
Meen det är förlåtet nu iaf! =D Goo Brrryyyynääs!!!
Sv: Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11
MarcusElving:
ja men lavander fattar jag inte varför vi har...
Publiken var med på noterna ikväll, inte så konstigt eftersom det var en händelserik och het match. Klacken funkade rätt bra idag också, kul! Jag började fundera på om de hade räknat rätt när publiksiffran 5600 kom upp på mediakuben, det kändes som att det var mer. Kändes ganska välfyllt.
Honken var kung ikväll, vilken hjälte. Silfverberg öste in poäng och Johan Larsson jobbade som en häst. Han verkar ha hur mycket krafter som helst. Backcheckar, tacklar och kör som en galning i varje byte.
Serieledning, jo jag tackar jag!