Inlägg: 1443981
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11
Burken: Brynäs ville inte behålla Jonas Andersson. Utan att skryta kan jag säga att jag trodde på honom hela tiden och tyckte att Brynäs gjorde fel som dumpade honom (skrev det på diverse forum och fick kraftigt mothugg). Han var ju ofta petad i kvalserien men jag tyckte att han visade potential, trodde dock inte han skulle bli så här bra, snarare någonting i stil med Widing.
+ 1
Sv: Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11
Burken: Vet faktiskt inte varför dom gick skilda vägar, han gjorde ju inte bort sig på något sätt, tvärtom?
Redigerad kommentar