Inlägg: 1443994
Sv: Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11
70 Rodrigues: Ja men var ju inte direkt någon stjärna på den tiden. Brynäs värvade honom från Södertälje där han gjort 4 poäng på 34 matcher. Sen var det väl inte direkt harmoni i Brynäs den säsongen. Det var först 4 år senare som han slog igenom ordentligt i Kärpät. Men jag skulle inte tacka nej till honom nu, men jag tror fortfarande att det var rätt att skicka iväg honom den säsongen med det man då visste.
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11
Zzz: Någon stjärna var han inte, men man såg att han hade potential och gjorde det bra på dom 4 matcher han lirade i Brynäs, passade in bra i laget o spelet. Varför det inte blev någon fortsättning tvistar de lärde ;-) Vill mer än gärna se honom i Brynäs igen, han är omöjligt ännu snabbare än Johansson på rören :-)
Sv: Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11
Zzz: Börja kolla 3,50 in i klippet!
Länkar:
After Ice 1:9 - Se hela programmet här | After Ice | ISHOCKEY | Sportbladet | Webbtv | Aftonbladet
After Ice 1:9 - Se hela programmet här | After Ice | ISHOCKEY | Sportbladet | Webbtv | Aftonbladet