Inlägg: 1444544
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
Zappaholic: Hoppas på samma höga tempo i 2:a som i inledningen av 1:a, Växjö har inte en sportmössa när Brynäs spelar den snabba hockey dom kan.
Svarskommentarer
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
För er som lyssnar på matchen i webbradion säger jag bara: "gröna sidan upp".
Även webbradiosändningen hackar.
Holös var kanske så dyr att de inte har råd med en ordentlig internetförbindelse.
+ 1
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
70 Rodrigues: Dessvärre så har man ju inte haft den farten sedan Växjös TO