Inlägg: 1444915
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
Stoppar Tommy in Dackell i vårat PP när han är frisk så kommer jag att kräva hans avgång. PP't är uppenbarligen bättre utan gubben ;)
+ 1
Svarskommentarer
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
MarcusElving:
Och Timrå snor bonuspinnen av Czarneckis brögäng.
Och Timrå snor bonuspinnen av Czarneckis brögäng.
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
MarcusElving: ja, det vore konstigt, men konstigare saker har tyvärr hänt. Skulle vara riktigt skönt om Dacke kunde acceptera att ha en klart defensiv roll