Inlägg: 1444976
Svarskommentarer
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
T o m herr Renberg i Hockeykväll låter sig nu bevekas och hyllar Brynäs. Det tackar man för. Däremot är det fortsatt lite patetiskt att i alla glimtar och referat med Brynäs den här säsongen höra tjatet om alla spelare som försvinner till hösten och det här "nu eller aldrig"-snacket. Herregud, hoppas Brynäs ger svar på tal nästa säsong också!
+ 1
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
leovalkama: 8 min långt inslag från FBK - tik och 1 min från brynäsmatchen????????? Hockeykväll är ett jävla skämt vem fan bryr sig om medelmåttor som FBK och TIK?
+ 3
MarcusElving: Förbaskat skönt att vara brynäsare nu! :D
Är även uppskriven på Brooklyn Tigers resa mot timrå på lördag.. Kapa tallarna!!