Inlägg: 1445144
Sv: A proposito de nada
Anders Berg: Fast i år så har Skellefteå egentligen en för svag trupp för att berättiga den placering de har i tabellen. Det är väl nu med Lindström i truppen som de kan leva upp till den.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Huss: Hur funkade linan Ollas - Granis - Lavander igår?
Det känns som en väldigt bra tredje lina. Fysisk, hårt arbetande och jobbig att möta.
+ 2