Inlägg: 1445250
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Clarence:
Tomas Ros på Sportbladet twittrar:
Det är extremt tydligt att Brynäs går "all in" i år. Jag är säker på att Sundlöv kommer med ett nyförvärv snart....och när man hör vilka namn som Sundlöv jagar så ser man ut som en fågelskrämma i ansiktet.....I vår försvinner halva laget. Och ngn veteran slutar. Sista chansen på 10 år, typ.....
och det är inte Juuso Hietanen
Spännande.
Tomas Ros på Sportbladet twittrar:
Det är extremt tydligt att Brynäs går "all in" i år. Jag är säker på att Sundlöv kommer med ett nyförvärv snart....och när man hör vilka namn som Sundlöv jagar så ser man ut som en fågelskrämma i ansiktet.....I vår försvinner halva laget. Och ngn veteran slutar. Sista chansen på 10 år, typ.....
och det är inte Juuso Hietanen
Spännande.
+ 1
Snart har halva säsongen gått men den där ytterligare backen det har surrats om sen serien startade verkar inte Sundlöv bry sig så mycket i. Eller?