Inlägg: 1445265
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
mattias - 74:Bullshit! Du är en Brynäsare. Du har bara inte mognat än, du är helt enkelt ett par snäpp efter på evolutionsstegen. ;)
Du håller på leksand, sen kommer du att hålla på MOra ett tag. Sen blir det Brynäs *ASG*
Sv: A proposito de nada
mattias - 74: Kom igen nu det är väl roligare om Ollas spelar i ett vinnande lag? Jag hoppas tex. på framgång för Bäckis och det gör att jag håller en del på Washington i NHL.
Sv: A proposito de nada
Tomas Ros skriver på sin Twitter om att Sundlöv jagar en hel drös med spelare och att det är bra spelare. Han skriver också att "Brynäs går all in"
Vem/vilka kan detta vara?
arnio:
Återigen för 123:E gången jag håller INTE på Brynäs jag gläds över Ollas och det hade jag gjort även om han spelat i MoDo eller HV. Skiter högaktningsfullt i dom andra spelarna i Brynäs ^^