Inlägg: 1445306
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Peja: Visst är det så.
Det är väl det här som är lite av överflödets förbannelse, sas.
Vi har så många skickliga spelare som skulle kunna göra minst lika bra eller t.o.m kanske bättre ifrån sig i andra konstellationer, men varför ändra ett vinnande lag?
Burken: ja, Widing sliter och jobbar men det händer inte så mkt.
Och när han väl får ett kanonläge så ser det krampaktigt ut.
Han ska inte funderar så jävla mkt utan bara åka som en skottspole, smälla på och framförallt skjuta när han får lägena.
Snacka om sparkapital när han väl hittat tillbaka till det vi vet att han har i sig.
Om han sen spelar i tredje eller fjärde känns väl iofs som en akademisk fråga, tror inte han bryr sig så mkt i det fallet.
Det är väl det här som är lite av överflödets förbannelse, sas.
Vi har så många skickliga spelare som skulle kunna göra minst lika bra eller t.o.m kanske bättre ifrån sig i andra konstellationer, men varför ändra ett vinnande lag?
Burken: ja, Widing sliter och jobbar men det händer inte så mkt.
Och när han väl får ett kanonläge så ser det krampaktigt ut.
Han ska inte funderar så jävla mkt utan bara åka som en skottspole, smälla på och framförallt skjuta när han får lägena.
Snacka om sparkapital när han väl hittat tillbaka till det vi vet att han har i sig.
Om han sen spelar i tredje eller fjärde känns väl iofs som en akademisk fråga, tror inte han bryr sig så mkt i det fallet.
Redigerad kommentar