Inlägg: 1445490
Svarskommentarer
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
Jajjen:Många Brynäsare i Växjö regionen? Det behöver inte vara svårare än så ;)
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
Jajj
en:"En stor grupp Gävlebor åker alltså drygt 60 mil för att se en bortamatch och samtidigt är det svårt att fylla hemmamatcherna i Läkerolen.
Eller finns det en annan förklaring? Någon?"
De var nog färre än vad som behövs för att fylla Läkerolen....
Vad snackar vi här, ett par hundra?
Läste i Aftonbladet att Brynäs var det bortalag som haft flest fans på läktarna i Vida Arena i år. Jävligt underligt! En stor grupp Gävlebor åker alltså drygt 60 mil för att se en bortamatch och samtidigt är det svårt att fylla hemmamatcherna i Läkerolen.
Eller finns det en annan förklaring? Någon?