Inlägg: 1445827
Sv: Timrå IK-Brynäs IF lördagen den 3/12-11
MarcusElving: snälla, du tror inte att dagens ungdomar/barn använder värre ord?
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK-Brynäs IF lördagen den 3/12-11
Sverre: "snälla, du tror inte att dagens ungdomar/barn använder värre ord?"
Mkt möjligt.
Men vad har det med regelverket härinne att göra och hur vår moderator i den här boke ser på saken?
Och jag ser inte heller att övriga ungdomars användande av könsord etc skulle försvara att dom används härinne?
Vill man nu få utlopp för sitt behov av att kasta skit via könsord och andra tillmälen så föreslår jag isf att man flyttar till en sån där ungdoms/barnsajt där det ev är tillåtet.
Svårare är det inte.
Sv: Timrå IK-Brynäs IF lördagen den 3/12-11
Sverre:Nu har Ledaren för boken satt en gräns. Bara att rätta in sig i ledet eller logga ur.