Inlägg: 1445840
Sv: Timrå IK-Brynäs IF lördagen den 3/12-11
Davey_22:Ja Brynäs måste upp flera nivåer, fast det känns som att spelarna inte är så intresserade. Widing? Dags att ge någon annan chansen att göra något vettigt av alla mackor som Larsson serverar?
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK-Brynäs IF lördagen den 3/12-11
Burken: Ja, kan va en bra idé..samtidigt hoppas man ju att just Larssons mackor ska få igång Widing, fast vart drar man gränsen ? Missen innan är minst sagt monumental.