Inlägg: 1445865
Sv: Timrå IK-Brynäs IF lördagen den 3/12-11
Burken: vissa ett visst missnöje. Måste alla inlägg ha ett syfte med att skriva en massa påhopp?
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK-Brynäs IF lördagen den 3/12-11
Men nej! Järnspikar :(( fy farao vad dåligt Brynäs spelar
Redigerad kommentar
+ 1
Sv: Timrå IK-Brynäs IF lördagen den 3/12-11
Sverre:Fy bubblan vilket intressant ämne detta är. Sitter som på nålar.