Inlägg: 1445900
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK-Brynäs IF lördagen den 3/12-11
Clarence: Bara att konstatera att Brynäs lider av att vara bra i PP, domarna framstår som byfånar när Brynäs spelar. Endast vid mord får Brynäs PP!
Sv: Timrå IK-Brynäs IF lördagen den 3/12-11
Clarence:
Hur ofta har vi haft en 2-0 ledning emot oss denna säsong?
Sv: Timrå IK-Brynäs IF lördagen den 3/12-11
Clarence:Hur länge till ska man ha tålamod med L Jonsson & Widing?
MarcusElving:: "Vore kul om vi kunde vända ett 2-0 underläge, vi är ju mästare på att tappa ledningar med samma siffror."
Precis! Det händer ju inte lika ofta.