Inlägg: 1445932
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK-Brynäs IF lördagen den 3/12-11
Lindström: Godnatt!
Vi får se det som socialhjälp till bättre behövande.
Vi får se det som socialhjälp till bättre behövande.
+ 1
Sv: Timrå IK-Brynäs IF lördagen den 3/12-11
Lindström: De senaste 2 matcherna har Brynäs fått 2,5 PPom jag inte minns fel. Den ena dessutom på ett "too many players".....Otroligt då dessa lag tillåts haka och agera glidande skithus i 60 minuter!
sylf: Ridå.
Ser ut som samtliga utom två i Bif har soppa torsk idag.