Inlägg: 1445941
Sv: Timrå IK-Brynäs IF lördagen den 3/12-11
MarcusElving: Jag hatar ALLTID när dom förlorar. Att behålla förstaplatsen ska fan vara motivation nog!!!!
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK-Brynäs IF lördagen den 3/12-11
70 Rodrigues: Nu är det snabbt upp på banan igen som gäller på måndag. Annars kan det bli ett ovälkommet ras inför årsskiftet.
Sv: Timrå IK-Brynäs IF lördagen den 3/12-11
70 Rodrigues: Men för fan Brynäs visa att vi är serieledare nu för helvete