Inlägg: 1446020
Sv: Timrå IK-Brynäs IF lördagen den 3/12-11
Horace76c: går inte att skylla på domaren insats ikväll iaf.
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK-Brynäs IF lördagen den 3/12-11
Sverre: men snälla Sverre det är alltid domarens fel när Brynäs loosar..
Sv: Timrå IK-Brynäs IF lördagen den 3/12-11
Sverre:
Skötn å höra...HÄVES forum bitchar på domarn oavsett utgång av matchen....skönt att det finns nyanserade(Huges favoritord) skribenter här på forat...:)