Inlägg: 1446196
Sv: Timrå IK-Brynäs IF lördagen den 3/12-11
Gurra88: Timrå spelar fan så mycket roligare än Luleå. DET är sveriges tråkigaste lag. Nästan lika tråkigt som Brynäs spelade under Boork och hans filtjävel.
+ 2
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK-Brynäs IF lördagen den 3/12-11
Burken: Tveksamt..Timrå är så fruktansvärt tråkigt..Brynäs spel däremot gav mig flashbacks från tidigare år.
Sv: Timrå IK-Brynäs IF lördagen den 3/12-11
Burken: Tycker att det saknas ett namn på den här listan?