Inlägg: 1446220
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK-Brynäs IF lördagen den 3/12-11
Bissett_19: Gunderson är också given, nästan alla i laget tycker jag ;-)
+ 1
Sv: Timrå IK-Brynäs IF lördagen den 3/12-11
Bissett_19: Utdrag ur HS regelverk:
" Regler har vi för att HS ska vara ett kul ställe att besöka för alla oss som vill utbyta tankar kring hockey i synnerhet & sport i allmänhet."
Om ett inlägg således till största del har Färjestadsanknytning men ändå postas i vår egen gästbok så anser jag det isf höra till god ton att också svara i samma gästbok.
Annars blir det lätt förvirrande om svar på inlägg som skrivs härinne postas i andra gästböcker.
" Regler har vi för att HS ska vara ett kul ställe att besöka för alla oss som vill utbyta tankar kring hockey i synnerhet & sport i allmänhet."
Om ett inlägg således till största del har Färjestadsanknytning men ändå postas i vår egen gästbok så anser jag det isf höra till god ton att också svara i samma gästbok.
Annars blir det lätt förvirrande om svar på inlägg som skrivs härinne postas i andra gästböcker.
Kanske är det så att det är en lista på dom som överraskat mest,jag vet inte.
Att Silfverberg skulle vara bra visste väl alla=)
Tycker nästan Gunderson ska upp på den listan med!