Inlägg: 1446679
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-Luleå HF Måndagen den 5/12-11
Tommy Jonsson får stöd av SVT:s expert Mikael Renberg som på Facebook skriver:
– Starkt av Luleå att ta poäng igen, men det domslut som ger laget ett pp är det mest horribla jag sett på många år. Den domaren borde granskas av domarkommittén och stängas av.
– Starkt av Luleå att ta poäng igen, men det domslut som ger laget ett pp är det mest horribla jag sett på många år. Den domaren borde granskas av domarkommittén och stängas av.
Ambroo: Målet blev ju godkänt också? Så det är ingen "spark".
Dock är det ju utvisningen som inte jag förstår mig på, inte ens efter jag läste reglerna.