Inlägg: 1446680
Sv: Brynäs IF-Luleå HF Måndagen den 5/12-11
Zzz: Fyfan så här förbannad har jag inte varit på länge hur fan kan man ha sånna vidriga äckliga domare i svensk hockey?
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-Luleå HF Måndagen den 5/12-11
Ja fy faan!
Micke Renberg:
– Starkt av Luleå att ta poäng igen, men det domslut som ger laget ett pp är det mest horribla jag sett på många år. Den domaren borde granskas av domarkommittén och stängas av.
+ 3