Inlägg: 1446914
Sv: Brynäs IF-Luleå HF Måndagen den 5/12-11
Huss:Vad kan dom i NHL.. Björk är en världsdomare.........
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-Luleå HF Måndagen den 5/12-11
Gurra88: Vad jag tycker luktar lite illa är att en norrbotten-domare överhuvudtaget får dömma luleå - det bara drygt tre mil mellan Boden och luleå, en halvtimme på skotern - risken för lokalpatriotism är överhängande. Vi såg ju resultatet igår - sjukt domaringripande!
+ 5