Inlägg: 1447665
Sv: DIF Hockey-Brynäs IF Hovet 7/12-2011
Sverre: Hoppas på grym förnedring, dom är värda det plus att det kan vara enda chansen att Sunklöv värvar en STOR back. Gundes uppträdande vid 2-0 är inte ES mässigt!
Svarskommentarer
Sv: DIF Hockey-Brynäs IF Hovet 7/12-2011
sylf: Räcker det med en STOR back tror du? Och förresten, du vet väl att VÄRVA närmast är ett svärsord för S-löv. Det här laget är ju så komplett redan...