Inlägg: 1447684
Svarskommentarer
Sv: DIF Hockey-Brynäs IF Hovet 7/12-2011
Jag har inte sett 2 girls 1 cup, jag har inte sett den ocensurerade versionen av Brokeback mountain...men jag har sett Brynäs förstaperiod ikväll..och jag tror att effekten är likvärdig.
Amatörmässig. Oförberett. Oinspirerat. REN JÄVLA SKIT.
Fy fan va besviken jag är på Brynäs..
Redigerad kommentar
+ 1
Sv: DIF Hockey-Brynäs IF Hovet 7/12-2011
70 Rodrigues: Och nu fem mot tre...
Hade du inte slutat titta??
5-1 kommer nog som ett brev på posten...
Sv: DIF Hockey-Brynäs IF Hovet 7/12-2011
70 Rodrigues: Ja, fast nu verkar vi försöka att spela med bara tre utespelare