Inlägg: 1447866
Sv: DIF Hockey-Brynäs IF Hovet 7/12-2011
Davey_22: Absolut inte. Att försöka "väcka" laget med två sekunder kvar är bara pinsamt.
Svarskommentarer
Sv: DIF Hockey-Brynäs IF Hovet 7/12-2011
mattiaskarlgren: Vet inte vem som har fastslagit att han försökte väcka laget dock ? Iaf inte i den bemärkelsen att det skulle göra nån skillnad med två sekunder kvar, men kanske till nästa match eller vad som helst.
Jag tycker det enda pinsamma ikväll är spelet i första perioden. Sen är det ju allmänt pinsamt med sk fans som 9,5 gånger av 10 bara ser det negativa hos laget de påstår sig själv stötta.
+ 1