Inlägg: 1447878
Sv: DIF Hockey-Brynäs IF Hovet 7/12-2011
foppa78: Om det nu blivit en fight hade det mycket väl kunnat leda till avstängning.
Svarskommentarer
Sv: DIF Hockey-Brynäs IF Hovet 7/12-2011
Gurra88: Det här med att slåss kan man ju se på flera sätt, får man en tvåa så är det ju bra om det bara är två sekunder kvar. Allt måste inte analyseras in i minsta detalj. Granis var väl förbannad thats it.
Sv: DIF Hockey-Brynäs IF Hovet 7/12-2011
Gurra88: Jojo om det blivit en fight ja! Fan där skrämde du mig;-)