Inlägg: 1451059
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Jajjen:
Jag! Har bara haft fel en gång, men då ändrade jag mig så då fick jag rätt då också!
Jag! Har bara haft fel en gång, men då ändrade jag mig så då fick jag rätt då också!
Sv: A proposito de nada
Jajjen: Att döma efter senaste matchen, och hans ständiga nonchalans, är det fritt fram att fortsätta såga honom. Att han sen vill till NHL, KHL eller nåt annat obskyrt ställe säger det mesta om honom och hans tankar om sig själv. Möjligen att nåt lag i ES med pengar på banken snor honom, thats it.
+ 1
Burken: Hur många härinne sågade Sebastian Lauritzen för ett år sen? Czarneckis lover boy.
Redigerad kommentar