Inlägg: 1458460
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Fortsätter namedroppandet.
Har alltid tyckt han varit bra när Brynäs mött HV.
Haft det tyngre denna säsong,fick ju kicken från Minsk och hamnade i Lukko i Finland som släpar i SM-liiga.
En slutspelsjoker;)
Har alltid tyckt han varit bra när Brynäs mött HV.
Haft det tyngre denna säsong,fick ju kicken från Minsk och hamnade i Lukko i Finland som släpar i SM-liiga.
En slutspelsjoker;)
Sv: A proposito de nada
Huge: Vi behöver en mer defensiv back, Niklas är lite väl offensiv för dagens Brynäs, sen tror jag att han är för dyr också.
Här har Brynäs en annan perfekt slutspelsback!