Inlägg: 1458681
Sv: A proposito de nada
Bissett_19: Ja Melin gilar jag med. Synd att inte Ässet sladdar också för då hade vi kunna värvat Kudroc också så att vi fått lite räckvid i returspelet framför egen korg, vi kommer ofta till korta där.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Inom två veckor ska "spetsforwarden" vara i hamn. (Å kom nu inte med några dåliga ordvitsar kring Lars-Erik Spets eller hans bröder, för ordvitseriet det står jag för!)
=)
+ 1