Inlägg: 1458717
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Anders Berg: Har scrollat nedåt och kan fortfarande inte se nåt i din citering, där Sundlöv talar om en ny toppforward "inom två veckor".
Att han däremot så småningom gärna vill ha en ersättare till framförallt Dackell (om man nu bedömer att Dackell inte får nån rimlig chans att komma tillbaka i normalt skick den här säsongen) tror jag alla har begripit.
Att han däremot så småningom gärna vill ha en ersättare till framförallt Dackell (om man nu bedömer att Dackell inte får nån rimlig chans att komma tillbaka i normalt skick den här säsongen) tror jag alla har begripit.
Sv: A proposito de nada
Enligt en länk på EP är Dixon på väg att byta klubb i Finland, han skulle inte vara helt fel som ersättare till Johan Larsson nästa år. Och det skulle inte göra något om han kom till oss redan nu =). Han har gjort en stark säsong i SM-Liga med 42 poäng på 39 matcher.
Redigerad kommentar
Lunkan: Hur var det med min endimensionella värld nu då? (Scrolla nedåt, gäller även Huge).