Inlägg: 1458737
Sv: A proposito de nada
Huge: Okej, nej det var väl lite för otydligt kanske? En liten hint: Värvningsfönstret stänger den 31 januari.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Anders Berg: Jag har hela tiden utgått ifrån att det går att värva senare och att det här fönstret inte är det sista för säsongen.
Därav min undran ifall det är tokkört med värvningar den här säsongen efter 31 januari.
Eller har jag missat nåt HÄR också? :-)
Därav min undran ifall det är tokkört med värvningar den här säsongen efter 31 januari.
Eller har jag missat nåt HÄR också? :-)