Inlägg: 1458913
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
HAHAHA!!! Fan va gött dä ä å murvla ner sig i andras olycka!! Å framför allt för denna smilfink! Va ska han gö nu då tro?
Men samtidigt surt för Färjestad som ska måsta dras med hans lön i de tre kommande säsongerna om han nu inte hittar nåt jobb! Men det kan ju inte hagla jobberbjudanden över den här snubben efter FBK-sejouren!...
Dom skrev väl 4 årskontrakt med han va? Eller vare 3? Ja oavsett så har han då minst 2 år kvar då... YEAHJ!
+ 1
Sv: A proposito de nada
Bissett_19: Jag hade fel på nån månad. Men foten fick han. Inte oväntat...
+ 1
NC kickad!