Inlägg: 1462379
Sv: HV 71-Brynäs IF lördagen den 28/1-12
70 Rodrigues: Vilket lag!! Peta in Lauritzen där i full form om några veckor och vi blir ännu bättre!!
+ 2
Svarskommentarer
Sv: HV 71-Brynäs IF lördagen den 28/1-12
Zappaholic: Japp, kul att Molin går in istf Rohdin. Vi har ett starkt lag men jag skulle inte gråta om vi fick en stor stark defensiv back, det kommer att behövas under ett långt o tufft slutspel.
Redigerad kommentar
+ 1