Inlägg: 1462564
Sv: HV 71-Brynäs IF lördagen den 28/1-12
Joensuu måste få 2+2. Nu avgör vi den här skiten tycker jag, för någon sudden eller straffar vinner vi inte när vi missat så mycket tidigare i matchen!!
Svarskommentarer
Sv: HV 71-Brynäs IF lördagen den 28/1-12
Nej fyfan, borde ha varit tre poäng idag. Det borde verkligen ha varit seger efter ordinarie tid. Vi borde verkligen vara i serieledning nu.
Fan!
+ 1
Sv: HV 71-Brynäs IF lördagen den 28/1-12
Men jävlar så uddlöst o tafatt. Som sagt, när det går grus i vårat PP så vinner vi sällan matcherna. KOM IGEN NU FÖR HELVETE!!!!