Inlägg: 1462579
Svarskommentarer
Sv: HV 71-Brynäs IF lördagen den 28/1-12
Missar man så mycket målchanser blir det svårt att vinna. Typiskt att domaren står i vägen när Ekholm skulle rensa innan målet.
Ändå än bra insats där vi var det bättre laget över tre perioder.
Ändå än bra insats där vi var det bättre laget över tre perioder.
Sv: HV 71-Brynäs IF lördagen den 28/1-12
Olycklig Ekholm. Lurad vid utvisningen och lägger pucken på domaren före målet. Daniel Larsson landslagsmässig. Brynäs det bättre laget och borde haft 3 poäng. Surt.
70 Rodrigues: Vid-rigt!
Och det äckligaste med allt är att han BORDE blivit syndabock istället, då Martin Johansson skulle satt sitt friläge. Nu gör han ju "dundersuccé i comebacken" istället.
1 poäng som borde varit 3 - USELT!